17 January 2011

JEM!

Apa yang anda terbayang bila dengar pasal JEM?
JEM roti?
JEM sebab blur!
jalan JEM!

Waargghh.......!!!!! Hari ini aku lewat kali ke-2 pergi kerja. Kali pertama dalam rekod aku sampai office pukul 08.07 am, tetapi hari ini aku sampai office pukul 09.04 am. Lambat 1 jam 4minit kot. Aku keluar rumah pukul 06.50 am hari ini.. Bermula dari fly over Skudai sampai lah office, JEM memanjang. Pelik lah hari ini. Kebiasaannya aku sangkut JEM pukul 07.30 kat depan Angsana, tapi hari ini. Pukul 08.30 KipMart pun tak lepas lagi. Haa...yang geram tuh, duit poket minggu-minggu habis isi minyak je. Dah kalau macam ni, bila lah agaknya aku dapat pakai handphone baru??? huhuhu.... JEM!!!!
** ALTERNATIF LAIN tak lambat pergi kerja dan tak sangkut dengan jalan JEM::

1. Naik je basikal.kayuh perlahan2. Nak 1000 daya, kalau tak nak naik kereta lah..pastu terima lah hakikat sangkut JEM 2 jam!

2. Pinjam kereta bomba. Pastu on bunyi yang macam selalu dengar tu, NE NO NE NO NE NO (alamakk..! asal macam bunyi ambulans pulak ni!) hehe.. aku pun tak pasti kereta bomba ada bunyi tak. Lupa nak tanya ayah :p

0 comments:

Post a Comment

 

sarasafran™ Copyright © 2013 Idea by Mysara