29 November 2018

Hadiah Penghargaan Untuk Suamiku

Lama tak bagi abg surprise, alang2 dapat bonus ni saya belikanlah hadiah sekaligus merakamkan jutaan terima kasih jaga saya semasa dalam berpantang. 

Bahagia bersama, menangis bersama, ulang alik hospital, berjaga malam, cucikan luka, jagakan Syahmi, kemas rumah, banyak lagi... haih tak tercakap semua pengorbanan tu.


Ya Allah

Kuatkan hati dan semangatku
Tabahkan aku menghadapi segala cubaanMu
Jadikanlah aku isteri yang disenangi suami
Bukakanlah hatiku untuk menghayati agamaMu
Bimbinglah aku menjadi isteri solehah

Ya Allah Ya Tuhanku…

Aku hanya ingin menjadi isteri yang dirahmati
Isteri yang dikasihi
Isteri yang solehah
Isteri yang sentiasa dihati


Amin, amin, Ya Rabbal Allamin...




Semoga terus sentiasa  berada disisiku. 

TERIMA KASIH ABANG 💓

0 comments:

Post a Comment

 

sarasafran™ Copyright © 2013 Idea by Mysara