10 October 2010

TragedY 4 ocT 2010



HAPPY BIRTHDAY 
to me! haha... on that date " 04 oct 2010 " hari isnin... genap sudah usiaku 19 ;) tengah malam 3 hb, pukul 11 aku dah mengantuk but tiba2 budak bilik sebelah (biok) datang bilik aku dengan laptop n cagher sekali.. hah!! ada plan lah ni. siap landing katil aku ajak tengok movie..haissh.. actually mata memang dah ngantuk sangat ni dia leh ajak on movie.. eyna (roomate) buat muka line clear. mengadap laptop dia.. nard pulak datang bising2.. mengacau aku tidur.. zaPPp.. tia (roomate biok) datang kat aku n rembat bbean (sjenis tedy coklat mr.bean)
haha..aku buat tak tahu mula2...
hati dah tak sedap ni.

tah movie apa lah budak2 ni tengok,aku dah berat sangat nak buka mata,,, memang ngantok lah,
biok pulak leh landing slamber jer..my ph was ringing "lagu minute to the end- bunkface" somebody was called and wish me.. "sara!! happy birthday yer" so menandakan sudah pukul 12. haha.. lepas borak2 tu.. ada pulak budak bilik hujung ni datang n mintak tolong tengok laptop dia. dia inform OS dia problem... haisshh,, makin lah rasa lain.. aku just say sorry coz tak leh tolong..aku tahu ni trap. budak2 ni suruh sangat aku keluar blik ni!!!
n my ph was ringing 4 the 2nd time. n this call is from him (my boyfie la) so... lepas dia wish.. we'all borak2 n tiba2 tangan aku di tarik n hp d lepas kan begitu saja tanpa end call.. JENG2!! aku merelakan mereka menarik aku keluar.. PRAPP! telor pecah kat dahi dah.. atoi! sepoiii!! then after that di siram plak air kuning...(KUNYIT) hahaha.... amek kau.. 1 badan kuning.. so apa lagi,, gempak lah floor aku. DUPP-DUP kena sound dengan warden (En Roduan) "woi!!! kenapa bising2 ni" haha.. gabra.. mencicit lari masuk toilet.. HAHAHA tahu sume takot.. selepas semua kena.. apa lagi... kerja amal pun bermula..
membersihkan toilet n koridor yg kotor tu.. nard cakap.. air tu ada macam2 bahan.. EEEeeeEE wekkz..
;P




04 okt 2010 (petang)
sikit nye heran coz nard (classmate) yang tiba2 kat bilik aku keluar sebab ada orang panggil.. lepastu eyna pulak.. hey,, aku merasa sesuatu tak kena..
berjalan perlahan ke bilik nard(skodeng).. HAH!! i see... mereka sedang berkumpul.. lantas aku berlari balik ke bilik n kunci.. haha.. apa sehh mereka mahu mendengki aku lagi.. aduSS...
dengar suara fara (classmate) sara...sara! bukak pintu.. haha aku suda gabra n say... XMAU2.. korang mendengki lagi.. budak2 ni siap gegar pintu aku.. smpai lah raja (classmate) say "ea.. we'l promise tak kena kan ko, janji!" n.... aku bukak lah pintu.. haha.. i got a suprise.. jeng2... ada cake pink.. n mereka menyanyi lgu  HAPPY BIRTHDAY SARA! ;)
TQ guys.. love u all.. u 'all are the best forever.. kita kawan2 n bkn lawan..
(= tia,eyna,biok,nard,fara,mady,raje,aien =) 

04 okt 2010 (malam)
kol 8.30 ada class ganti.. class tamadun islam.. cik ni tiba2 rajin nak wat class malam.. so merajinkn diri pergi kuliah.. da lah balik kuliah jauh hujung poli..
gelap pulak tu.. dalam class pulak mengantuk giler2.. lepak2 nye lepak tiba2 azmi (classmate) n 1 geng group OS.. tanya pasal lab work.. haha.. aku lak malas nak menoleh belakang n dia kata nanti kat luar dewan kuliah nak bincang jap..aku ya kan je lah..
lepas habis kuliah.. aku keluar lah dewan. ngah tunggu azmi nak explain tu tiba2 datang faiz baling tepung menepek kat kepala aku...haha.. giler banyak tepung tu.. habis putih pulak 1 baju.. malam tadi dah kuning...adoi.. habis kena Buuu...so i am walking go far away from them.. nak terus balik blik ni.. tiba2 lagi sekali budak2 ni serang dari belakang.. haha kali ni tak dapat elak.. ku pasrah n redha.. siap masuk mata tak leh tahan.. haha.. terima kasih kawan2 class ku (azmi, faiz, wan )  saja memberi kenangan.. n kawan2 sekalian..tunggu la pula masa korang nanti.. HAHAHAHA...

0 comments:

Post a Comment

 

sarasafran™ Copyright © 2013 Idea by Mysara